0
0
0

Синтетичний кондиціонер металу - перемога над тертям

Синтетичний кондиціонер металу - перемога над тертям

SMT2 - це повністю (100%) синтетичний, негорючий, корозійно неактивний, нетоксичний, біорозкладаний антифрикційний кондиціонер металу, призначений для зниження тертя та зношування деталей машин.

Доставляється в зону тертя шляхом додавання в мастильний матеріал, спецрідини або паливо; повністю розчинний та не змінює функціональні фізико-хімічні властивості останніх.

Схема формування граничного шару на основі SMT2 на поверхнях тертя.

Механізм дії SMT2

Фотографія плям зношування металу з SMT2 доданим у мастило та без.

Фотографія дії SMT2

SMT2 в моторну оливу в чотирьох-тактному двигун

Чотирьох-тактний двигун з SMT2 

SMT2 в паливо в двох-тактному двигуні.

Двох-тактний двигун з SMT2 

SMT2 в паливо

Додавання SMT2 в паливо 

Результат від додавання SMT2 в трансмісію.

Трансмісія з SMT2 

Результат від додавання SMT2 в дизельне пальне.

Паливна система з SMT2 

Зміни показників бензинового двигуна при використанні SMT2 (%)

Зміни показників бензинового двигуна при використанні SMT2 

Ефект економії пального при додаванні в нього кондиціонеру SMT2.

Таблиця економії пального з SMT2 

Механізм кондиціонування заснований на відомому фізичному ефекті зміни структури та властивостей граничного шару металів під впливом певних активних речовин в умовах високих температур та тисків, які супроводжують тертя та зношування. В результаті кондиціонування дотичне напруження (тертя) поверхні знижується, а нормальне (зносостійкість) зростає.

До складу SMT2 входить ноу-хау виробника - компонент TPF (Temperature, Pressure, Friction), який вступає в дію при підвищенні: температури, тиску, тертя в зоні контакту між рухомими поверхнями, формуючи граничний захисний шар.

Відмінності SMT2 від аналогів :

  • 100% синтетичний склад, що забезпечує високу сталість властивостей
  • Відсутність негативного (забруднюючої, окисного і ін.) впливу на мастильний матеріал, спецрідини або паливо
  • Найвищий залишковий ефект (післядія), що дозволяє в аварійному режимі експлуатувати техніку без мастильного матеріалу протягом часу, достатнього для прийняття заходів по ремонту

Експлуатація:

  • Збільшення потужності двигуна
  • Поліпшення прийомистості автомобіля
  • Збільшення терміну служби двигуна та КПП в 2-2,5 рази

Економічність :

  • Зниження витрати палива на 5-10%

Екологічність :

  • Зниження токсичності відпрацьованих газів (за СН і NOx) в середньому на 10 і 20% відповідно

Застосування та рекомендована концентрація. 

SMT2 додається до мастильних матеріалів :

  • Система змащення двигуна: 60 мл SMT2 на 1 л моторного масла (6%) при першій обробці і 30 мл (3%) при наступних.
  • Трансмісія: 50 мл SMT2 на 1 л трансмісійного масла для МКПП і головних передач (5%). 15 мл SMT2 на 1 л рідини АКПП (1,5%).

!!! Не використовуйте для диференціалів підвищеного тертя !!!

  • Двотактні ДВС з кривошипно-камерную продувкою: 30 мл SMT2 на 1 л моторного масла (3%), що додається до бензину.
  • Підшипникові вузли: 30 мл SMT2 на 1 кг мастила (3%).
  • Для бензину та дизельного палива: 20 мл SMT2 на 100 л палива (0,02%).

Сфера застосування :

  • Легкові автомобілі, вантажівки, мототранспортні засоби
  • Катери та гідроцикли
  • Мала авіація, авіа- і судомоделювання
  • Засоби малої механізації металообробка
  • Гладкоствольну та нарізну зброю
  • А також: обладнання будівельного, легкої та друкованої промисловості, компресори та насоси, дизельні електрогенератори, системи кондиціонування та вентиляції, сільгосптехніка та ін.

Склад : Синтетичні вуглеводні, антиоксидант, функціональні добавки (ноу-хау виробника).

Коментарі