0.0 грн.
Зробити замовлення- Виробник: Hi-Gear
- Артикул: SMT2535_R
- Бонусні бали: 2
- Наявність: Немає в наявності
Декілька варіантів оплати
Декілька служб доставки
100% гарантія якості на всі товари в магазині
- Огляд товару
- Характеристики
- Відгуки (1)
- Схожі товари
SMT2 - це повністю (100%) синтетичний, негорючий, корозійно неактивний, нетоксичний, біорозкладаний антифрикційний кондиціонер металу, призначений для зниження тертя та зношування деталей машин.
Доставляється в зону тертя шляхом додавання в мастильний матеріал, спецрідини або паливо; повністю розчинний та не змінює функціональні фізико-хімічні властивості останніх.
Схема формування граничного шару на основі SMT2 на поверхнях тертя.
Фотографія плям зношування металу з SMT2 доданим у мастило та без.
SMT2 в моторну оливу в чотирьох-тактному двигун
SMT2 в паливо в двох-тактному двигуні.
SMT2 в паливо
Результат від додавання SMT2 в трансмісію.
Результат від додавання SMT2 в дизельне пальне.
Зміни показників бензинового двигуна при використанні SMT2 (%)
Ефект економії пального при додаванні в нього кондиціонеру SMT2.
Механізм кондиціонування заснований на відомому фізичному ефекті зміни структури та властивостей граничного шару металів під впливом певних активних речовин в умовах високих температур та тисків, які супроводжують тертя та зношування. В результаті кондиціонування дотичне напруження (тертя) поверхні знижується, а нормальне (зносостійкість) зростає.
До складу SMT2 входить ноу-хау виробника - компонент TPF (Temperature, Pressure, Friction), який вступає в дію при підвищенні: температури, тиску, тертя в зоні контакту між рухомими поверхнями, формуючи граничний захисний шар.
Відмінності SMT2 від аналогів :
- 100% синтетичний склад, що забезпечує високу сталість властивостей
- Відсутність негативного (забруднюючої, окисного і ін.) впливу на мастильний матеріал, спецрідини або паливо
- Найвищий залишковий ефект (післядія), що дозволяє в аварійному режимі експлуатувати техніку без мастильного матеріалу протягом часу, достатнього для прийняття заходів по ремонту
Експлуатація:
- Збільшення потужності двигуна
- Поліпшення прийомистості автомобіля
- Збільшення терміну служби двигуна та КПП в 2-2,5 рази
Економічність :
- Зниження витрати палива на 5-10%
Екологічність :
- Зниження токсичності відпрацьованих газів (за СН і NOx) в середньому на 10 і 20% відповідно
Застосування та рекомендована концентрація.
SMT2 додається до мастильних матеріалів :
- Система змащення двигуна: 60 мл SMT2 на 1 л моторного масла (6%) при першій обробці і 30 мл (3%) при наступних.
- Трансмісія: 50 мл SMT2 на 1 л трансмісійного масла для МКПП і головних передач (5%). 15 мл SMT2 на 1 л рідини АКПП (1,5%).
!!! Не використовуйте для диференціалів підвищеного тертя !!!
- Двотактні ДВС з кривошипно-камерную продувкою: 30 мл SMT2 на 1 л моторного масла (3%), що додається до бензину.
- Підшипникові вузли: 30 мл SMT2 на 1 кг мастила (3%).
- Для бензину та дизельного палива: 20 мл SMT2 на 100 л палива (0,02%).
Сфера застосування :
- Легкові автомобілі, вантажівки, мототранспортні засоби
- Катери та гідроцикли
- Мала авіація, авіа- і судомоделювання
- Засоби малої механізації металообробка
- Гладкоствольну та нарізну зброю
- А також: обладнання будівельного, легкої та друкованої промисловості, компресори та насоси, дизельні електрогенератори, системи кондиціонування та вентиляції, сільгосптехніка та ін.
Склад : Синтетичні вуглеводні, антиоксидант, функціональні добавки (ноу-хау виробника).
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.