0
0
0

Захист та відновлення свинцового акумулятору

Захист та відновлення свинцового акумулятору


Застосування в автомобільних акумуляторах


Коротка інструкція по застосуванню модифікатора "Омега" в свинцово-кислотних автомобільних акумуляторах :

  1. Відкрити пробки акумуляторної батареї та перевірити рівень електроліту. Мінімально допустимий рівень повинен бути не менше 12-15 мм над поверхнею пластин. 
  2. Перевірити щільність електроліту. Щільність електроліту перед застосуванням модифікатора повинна бути не нижче 1,25 г / см3 (при неможливості провести перевірку ареометром, дане значення відповідає впевненою роботі акумуляторної батареї при запуску двигуна). У разі зниженої щільності довести її показник до 1,25 г / см3 шляхом підзарядки батареї (зарядного пристрою або на автомобілі). 
  3. Підключити акумуляторну батарею до зарядного пристрою або запустити двигун з оборотами 1500-2000 (для досягнення необхідного напруги заряду). Додавання модифікатора проводиться тільки після подачі на акумулятор (батарею) зарядної напруги. 
  4. За допомогою таблиці(у комплекті) визначити кількість модифікатора, необхідне для відповідного типу акумуляторної батареї. 

     Тип акумуляторної батареї 

     Кількість модифікатора на батарею, мл 

     Кількість модифікатора на кожну банку, мл 

    6СТ-44...6СТ-45

    36

    6

    6СТ-50...6СТ-66

    48

    8

    6СТ-70...6СТ-75

    60

    10

    6СТ-80

    66

    11

    6СТ-90...6СТ-92

    72

    12

    6СТ-100...6СТ-110

    84

    14

    6СТ-132...6СТ-140

    96

    16

    6СТ-160

    120

    20

    6СТ-190

    138

    23

    6СТ-210...6СТ-215

    150

    25

    6СТ-225

    162

    27

  5. Дотримуючись передбачені заходи безпеки, за допомогою мірного ковпачка внести в кожну банку батареї модифікатор, в кількості необхідній для відповідного типу акумуляторної батареї. У деяких випадках в момент введення модифікатора може спостерігатися короткочасне закипання електроліту, що є ознакою сульфатації пластин.  
  6. Витримати акумулятор під напругою заряду не менше 30 хвилин. Для досягнення максимального результату (повне завершення реакції) необхідно провести повний заряд батареї (4-6 годин).

Рекомендації : 

  • Для отримання максимальних результатів рекомендується застосовувати модифікатор для нових акумуляторів (акумуляторних батарей) або з невеликим відсотком зносу (через неможливість відновити вже сильно засульфатицьовані або зруйновані пластини). 
  • Рекомендується застосовувати модифікатор для акумуляторів із зносом не більше 0-30%. 
  • Напруга генератора автомобіля повинно відповідати ГОСТ та складати 13,8-14,4 В. 
  • Споживання струму електроустаткуванням автомобіля в режимі стоянки не повинно перевищувати 0,1 А. 
  • Утримувати корпус акумуляторної батареї в чистоті (для виключення саморазряда, внаслідок струмів витоку, що виникають при значному забрудненні корпусу батареї). 
  • При тривалій стоянці відключати мінусовий провід акумуляторної батареї. 
  • Періодично (раз в 6 місяців) проводити стаціонарний заряд акумуляторної батареї (в разі її недозаряду на автомобілі). 

Загальні характеристики:

Модифікатор "Омега" змінює хімічну реакцію процесу токоутворення, внаслідок чого повністю виключається утворення діелектричної солі - сульфату свинцю (сульфатація акумулятора). Як результат, не відбувається погіршення перебігу електрохімічних процесів та зниження енергетичних показників акумулятора (особливо під час пуску двигуна), що є наслідком сульфатації.Після застосування модифікатора в процесі експлуатації акумулятора активна маса пластин "Цементується" струмопровідними іонами, набуваючи велику адгезію (міцність зчеплення) до ґрат електродів. На поверхні електродів утворюється полімерний високопровідного каркас, проникний для електроліту, що скріплює активну масу та запобігає її осипання / опливання. Багаторазово збільшується термін служби акумуляторних пластин (при відсутності заводського браку та дотриманні рекомендацій для застосування модифікатора). При 30% зносі акумулятора застосування модифікатора "Омега" призводить до відновлення початкових характеристик акумулятора.

Електротехнічні характеристики:
  • Удвічі збільшується кількість струмопровідних іонів що беруть участь в процесі токоутворення, що призводить до підвищення ЕРС та ємності акумулятора на один щабель (наприклад, акумуляторна батарея 6СТ-60 за характеристиками стає аналогічна 6СТ-70). 
  • Не відбувається википання електроліту, через здатність акумулятора приймати підвищена напруга заряду. 
  • Значно зменшується внутрішній саморозряд в режимі зберігання, що забезпечує запуск двигуна через будь-які проміжки часу. 
  • Багаторазово збільшується кількість циклів глибокого розряду (в стандартному виконанні по ГОСТ цей показник дорівнює 200 циклам). 
  • Збільшення ЕРС та ємності дозволяє значно полегшити запуск двигуна в умовах низьких температур - за рахунок збільшення крутного моменту (дизельний двигун) та збільшення подачі напруги на свічку (бензиновий двигун). Швидкий запуск двигуна зменшує знос поршневої системи (70% зносу двигуна припадає на момент запуску), що виникає при тривалому русі поршнів без необхідного масляного тиску. 
  • Скорочується в 2-3 рази час, необхідний для відновлення заряду, що особливо важливо при поїздках на короткі відстані, а також в темний час доби при підвищеному енергоспоживанні.

  Після застосування модифікатора "Омега" в акумуляторі припиняються всі руйнівні процеси, пов'язані з сульфатація пластин, що впливають на термін служби акумулятора.

Ключові ефекти для споживача:

  • Збільшення терміну служби акумулятора (за рахунок виключення сульфатації та збільшення кількості циклів "заряд-розряд" в 3-4 рази). 
  • Збільшення струму холодної прокрутки (за рахунок зниження внутрішнього опору акумулятора та збільшення активної поверхні пластин). [1] 
  • Збільшення ємності (за рахунок збільшення активної поверхні пластин).

[1]  Поліпшення експлуатаційних характеристик в умовах низьких температур (за рахунок зниження внутрішнього опору акумулятора, збільшення ємності та струму холодної прокрутки). 

  • Поліпшення експлуатаційних характеристик в умовах високих температур (за рахунок виключення сульфатації). 
  • Скорочення часу заряду (за рахунок здатності акумулятора приймати підвищена напруга заряду). 
  • Зниження інтенсивності газоутворення при заряді акумулятора (за рахунок здатності акумулятора приймати підвищена напруга заряду). 
  • Збільшення часу зберігання акумулятора без підзарядки (за рахунок зниження саморозряду).

Додаткові ефекти:

  • Скорочення циклу формування пластин (для заводу-виготовлювача).   
  • Зменшення опливання активної маси позитивних електродів через збільшення її міцності та підвищення адгезії активної маси до ґрат пластин (електродів). [2] 
  •  Повне відновлення характеристик акумулятора після глибокого (навіть "нульового") розряду.

Примітки: 

  1.  Модифікатор також є розпушувачем, що збільшує активну поверхню пластин, що дозволяє значно поліпшити електротехнічні характеристики акумулятора. 
  2. Модифікатор збільшує адгезію активної маси з електродами і забезпечує утворення на поверхні позитивних електродів полімерного високопровідного каркаса, проникного для електроліту, що скріплює активну масу та запобігає її осипання / опливання.
Фотографії
Коментарі